Ayni durumdayim bende dönüs olmadi 28 lerde yan yatistaydi arada bir makat oturusuna geciyor daha da degismedi suan 39+1 im yarin kontrolum var onceki hafta 39 bitince sezeryanla aliriz demisti, doktorumun dedigine gore anneye evet kesisi bir tik buyuk olabiliyormus ama anneye bi zarari yok doktor acisindan biraz zorlu oluyomus