Mervecvk94 Kızlar klima çarptı sanırım boğazım şişiyor daha başlangıç aşaması ama bu hissi biliyorum ilk güne daha kötü olur. Kafama göre bitki çayı falan da içmek istemiyorum zararlı olursa diye öneriniz var mı ?
RiRi22 Mervecvk94 bitki çayı gebelikte yasak. Benimde bogazm şişmişti andrex boğaz spreyi önermişti doktorm.