Merhaba hanımlar. Devlet Hastanesi’nde tüp bebek başladık. Bes gün boyunca gonal F iğnesi yap ve pazartesi gel yumurta büyüklüğüne bakacağız dediler . Bugün gittim baktılar yarında gel dediler. Kaç gün yumurta büyüklüğüne bakılıyor acaba. Ya çıkarken sormayı unuttum .