Yada kullanıp bırakan ben kullanıyordum şuan 12+5 günlüğüz ama folik asit midemi bulandırıyor içince çok kötü oluyorum o yüzden bıraktım içmiyorum ama içmen lazım işte bebeğe zararı olur diyorlar bi içiyorum bi içmiyorum sizce kötü birşey olur mu hiç içmeyip normal olan var mı bi zararı olmayan