Hanife001 12 hafta da kız dedi özeldeki doktorum. Sonra 16 haftalıkken devlete gittim o da kız dedi. Şimdi 20 haftağım yarın gidecem inşallah bakalım degişecekmi. Detaylıya kadar kıyafet alma derim. Daha çok erken çünkü. Ben ilk kızım da 35 haftada yaptım alışveriş. Teyzemin altı ayına kadar kız dedi. Sonra bi başka doktora gitti erkek çıktı 😂 sarışın mavi gözlü kız güzeli oğlu oldu 🤣🤗