Kizlar Hello, regl olmama 9 gun kaldi. Normalde de duzenlidir periyodlarim. İki gundur sol kasık bölgemde ağrı var. Sag gogsume de bugun sanki bi kac kere igne saplanir gibi oldu. Ya üsüttüm ya da hamile miyim nedir? Daha once benzer bisey yasayan var mi?