1funda Kizlar bu ay 5 yil aradan sonra ilk defa korunmasiz denedik. Duzenli olan adetim 8 gun gecikti ama test negatif varmi bu durumu yasayanlar belirtilerim asiri gogus hassasiyeti ve bel kasik agrisi
Whitecolour 1funda bazen testler bozuk olabiliyor geç döllenme de olmuş olabilir. Bir de uzun süre sonra korunmayı bıraktıktan sonra böyle gecikme oluyor ya sanırım bana da olmuştu. Gönlünüzce olsun inşallah 🙏🏻
Dilek_tnn 1funda moralinizi bozmak istemiyorum ama benim hep düzenli geçen ay 12 gün gecikti 2 kere kan ve sayamadığım kadar test yaptım hepsi negatifti çok stres ya da bazı ilaçlarda etkileyebilir en iyisi kafaya takmayın hayırlısı olsun inşallah hepimizin kucakları dolar ❤️
Betsin Dilek_tnn geçen ay bende bire bir aynılarını yaşadım… 12 geçti ve sonra adet oldum kan tesleri idrar hepsi negatifti stres de sebep olabiliyo bi kaç gün bekleyin hala olmazsanız kan verin bence💗