Esen3 allah analı babalı büyütsün öncelikle gözünüz aydın hayırlı sağlıklı evlat olsun inşallah🧿🌸 benim de hiç gelme belirtisi yok 39+3 olduk doktor bebek hala yukarıda rahim ağzın açılmamış dedi normal istediğim için beklemeye karar verdi 41e kadar ama bebeğim kilosu fazla olduğu için doğum esnasında takılı kalabilirmiş ne yapacağımı şaşırdım açıkçası. Hiç belirti açılma falan yokken bile bi anda sancı gelir mi sizin süreciniz nasıl oldu merak ediyorum beklemeye değer mi yoksa risk almayıp sezaryene onay mı vermeli kafam çok karışık 🙁