Eminer yani herkesin kendi tercihi ama bana çok fazla abartı geliyor. Gelinlik gibi pijamalar giyiyorlar 😱 benim fikrimce çok fazla 🙄 normal önü düğmeli bi pijama alıcak olsan 50 tl diyen mağaza aynısını lohusa takımı olarak sorunca 200 diyor. Hiç gerek yok bence. İnşallah sağlıkla doğsunlarda 🙏🏼