Ogutayse bende çok nadir hareket hissediyorum.rabbim sağlıkla doğum nasip etsin inşallah. 24 Ocaga kadar normal doğum um olursa olcak olmaz ise suni sanci vercekler. Rabbim herseyde hayırlısını versin. İnşallah sağ salim eli ayak düzgün şekilde alırım yavrumuzu kucağıma. Çok amin.