Merhaba Annişler.
14.haftanın sonuna yaklaştım.Geçen seferde doktor tahminim %60 olur dedi fakat bebeğim göstermedi bir türlü😀 Geçen forumda cinsiyet tahmin eden,hesaplayan,takvim vs birşeyler görmüştüm fakat kaçırdım.Merak ettim ama şu ana kadar çok değildi.Nedense bugün bi merak saldım🙈 15.haftada belli olan var mı? Minimum kaçıncı haftada belli oluyordu?