Ayvareceli Ben bugün 38+6 yım dün kontrole gittim sıfır sancı. Bir suredir bebeğim bas asagı pozisyonda ama baska hicbir dogum belirtisi yok. 3.aydan beri pilates yapıyorum doğumu başlatmak için egzersiz de yaptım, hurma da yedim, squat, yürüyüş, ilişki her şey😅 Tık yok. Sonuç olarak doktorum ve ben normal doğum yanlısıyken daha fazla beklemeden 39.haftaya sezaryen kararı aldık. Minyon bir yapım var bebek büyüyor, kafası da ortalamadan büyükmüş. Sancı da hiç yaşamadığım için o acıya dayanabilme eşiğimi ölçme şansım olmadı. Hayırlısı artık bazen bebiş ne isterse diyerek sezaryene döndüm.