Ykusdil Merhaba arkaşadaşlar🙋🏻♀️ 4 aylık hamileyim karnım çok büyümemesine rağmen acayip derecede kaşınıyor sabah akşam çatlamasın diye 2 türlü yağ kullanıyorum kuru bir cilde sahibimin 🥺sizede oldumu? böle bir durumla nasıl başa çıktınız önerileriniz varmı 🙏🏻Sonunda kesin çatlıycamda😂 kaşıntıya çözüm bulmak istiyorum teşekkürler şimdiden..
Eih92 Ykusdil canım dört ay çok Erken çatlayıp kaşınmak için bir kan tahlili yaptırsana karaciğer enzimlerine bakılsın
Ykusdil Eih92 Ya varya bende okudum öyle birşey netten sende dedin doktorla konuşucam birdahakine dediğin gibi olabilir canım çünkü imkansız şuanda ya teşekkürler 🙏🏻