Lale9191 Gebelik kesesini gördüğümüzden beri oksapar ve aspirin kullanıyorum, önceden iki düşüğüm olduğu için tedbir amaçlı 12. Haftaya kadar kullanalım dedi doktorum. Ben biraz tedirginim bıraktıktan sonra sorun olur mu diye, bu şekilde kesen oldu mu acaba?
Ayseglllllll Lale9191 benim ilk gebeliğim kanda pıhtılaşma sorunu çıktı şuan 30. Haftadayım 12. Haftada öğrendim hala kullanıyorum tabi ama kşiden kişiye değişiyor olabilir doktorunuza sorun yinede neden bıraktığınızı
Freefam Lale9191 ayni seyi ben de yasadim 3 kaybim var tedbir amacli oksapar kullandik 12. Haftaya kadar sonra ecopirine basladik suan 22. Haftadayiz cok sukur ayni korkuya ben de kapilip doktoruma bu korkumdan bahsetmistim ecopirin daha onemli artik oksaparin etkisi kalmadi dedi hersey yolunda suan
Aslanmom1 Lale9191 Doğuma kadar devam edicez bende de aynı sorun vardı ve kan pıhtılaşması çıktı. 12. Hafta bıraktırması çok saçma geldi bana
Lale9191 Ayseglllllll doktorum tedbir amaçlı bu kadar yeterli diyor ama genelde hep doğuma kadar kullanılıyor okuduğum kadarıyla, o yüzden tedirgin oluyorum
Lale9191 Freefam sizin adınıza sevindim benim doktorum aspirini de kesicez diyor belki ben de ona devam etmeyi isterim en azından
Lale9191 Freefam peki 32den sonra ne düşünüyor doktorunuz ondan sonra da aspirin önermiyorlar tekrar oksapara mı döneceksiniz
Freefam Lale9191 o konuda hic konusmadik henuz daha zaman var muhtemelen o haftalara geldigimizde yonlendirir
Cnlll merhaba benimde iki olumsuz tüp bebek snucum var şimdi normal yolla hamile kaldım öğrendiğpimiz günden beri oksapar ve corasprin kullanıyorum. doktorum 3 4 bir kullanalım duruma göre keseriz belki dedi ama bende bilmiyorum nasıl ilerlicek, göbeğim sanki iyice sertleşmiş iğneyi sokarken canım acıyor artık 10 haftalığım bu arada bazı yerlerim morardı
Lale9191 Cnlll ben de iğnede zorlanıyorum gerçekten mümkün olduğunca yavaş vermeye ve yavaş çekmeye çalışın öyle morluk olmadı bende. Yine de devam etmek gerekiyorsa edeyim diyorum ama doktorlarım fikirleri de hep farklı
Serap09 Cnlll iğnenin içinde hava boşluğu var onu aldırın ve ilaci yavaş verin daha sonra beş saniye bekletip pamukla çekin kolonya ile silin güzelce morluk asla olmaz benimde başlarda öyleydi doktorum söylediği şekil buydu
Cnlll Lale9191 aynen öyle bakalım ben vuramıyorum iğneyi canımın acıcağını bildiğim için elim titriyo :D eşime vurduruyorum hiç bakamıyorum
Lale9191 bsradmr007 mthfrler heterozigot pai homozigot bu değerlerle normalde çoğu doktor kullanma gerek yok demişti ama bu doktor üçüncü olunca tedbir amaçlı kullanalım dedi