Oyku3005 6 haftalık hamileyim ne yersem 5 dakika sonra aç gibiyim bu durum rahatsız ediyor arada bulantı da oluyor nasıl önünde geçicem ve nezaman geçer yaşayan varmı
glycnkrt Oyku3005 ilk haftalar olduğu için acıkma sıklığı normal. muhtemelen 3 haftaya düzelir. ben genel olarak acıkan biri olduğum için yemezsem kusuyorum. o yüzden yiyin valla 🙂
Cansu-2600 Oyku3005 Benim bu dediğiniz ilk 3 ayımdan sonra oldu hatta açım ben doymuyorum diye ağladığım günleri biliyorum ara öğün yap kendine azar azar ama sık sık ye öyle abartma meyve yoğurt kuruyemiş tarzı geçir ara ogunlerini
Esrakcshn Oyku3005 bende öyleyim yesem ayrı dert yemesem ayrı dert midemde yanma mi desem ağrı mi desem ne olduğu belirsiz his var yemek yemek istemiyorum ama karnım dan sesler çıkıyor bulantı gibi ama bulanmiyorda çözemedim 7+4deyiz bu arada 😅
Gzd1212 Oyku3005 aynı şekildeyim çok zorlanıyorum aslında mide asitinden kaynaklı. Beyaz ekmek yeme dedi doktorum. Mide bulantısı ile beraber reflü gibi bi yanma yaşıyorum. Ve hep açım😂 6+5’teyim
Oyku3005 Seliinkahya midem bulanıyor yerken ama sürekli öyle yiyorum doymuyorum ağlayasım geliyor🥺 sabahları kusuyorum sadece arada da geliyor kusma hissi
Oyku3005 Gzd1212 bende 6+ 2 deyim şuan sabah kusmalarım var sadece çok kötü oda🥺 acıkıyorum bişi yiyesim geliyor arasında mide bulantısı girince bırakıyorum
gmzzbhrr Oyku3005 merhaba ben de şuna 6. Haftadayım ve dediğiniz şeyi yaşıyorum sizin geçti mi acaba zamanla :/