Bende de insülin direnci var, 28haftamda yaptım yaptım yükleme perinatologue takip miyim riskliyim hata gebelik şekeri çıktı neden bu kadar erken istediği ayrınca bebek hareketi 18,21 haftalarda hissedersiniz benim 3ci gebeliğim 2 sini kayıp ettim 18haftafa anca hissetim hareket