Whitecolour Kızlar iki gün önce hissettiğim minik hareketler vardı sanki iki gündür hiç hissetmedim normal mi oluyor mu böyle🥹
Mhtpdrmz06 Whitecolour normal canım. 19+4 ken mi ne kontrole gittim dedim 2. Gebrliğim hala hissetmiyorum diye ertesi gün hissetmeye başladım ☺ 20. Haftada hissetmeye başladım şimdi günlük özellikle sabah uyandıgım saatlerde ve akşamları yoğun şekilde hissediyorum. Sizinde haftanız biraz ilerlesin günlük hissedersiniz şuanda da 20+5iz
Gebesasli Whitecolour 1 gün arayla aynı başlıkları açmısız nerdeyse bizde 19+3 üz 3 gün önce hissettim 2 gün hissetmedim bugün çikolatayı yedim yattım bekledim sonunda hissettim tekrar. Bana 22-23e kadar her gün hissedemezsin demislerdi korkma ben de cok korkmustum ama sakinlestim :))
Kubosh Tatli biseyler yedikteb sonra ve genelde dinlenirken fln hareketleniyorlar benm kıvırcık 16+6 haftalik her gun mutemadiyen hareket ediyor ama hareket etmedigindede korkma uyuyordur tatli yersen uyanır kipraşır 😂😂
Whitecolour Kubosh dün yedim aslında ama yine hissetmedim 😅 yarın sağlık ocağından çağırmışlardı zaten inşaAllah bir sorun yoktur
Whitecolour Ayseglllllll 2 gün boyunca hissedemeyince endişelendim yarın sağlık ocağından çağırmışlardı zaten inşaAllah bir sorun yoktur 🥹
Kubosh Whitecolour kötü düşünme bişey yok panik yapma eminim bir şey yok sağlıkla gelecek kucağına 😌✨🌺
Whitecolour Brcuburci Türk kahvesi aylardır içemiyorum ama tatlı yedim yine hissetmedim 😅 aslında zayıfım da yani bende mi sıkıntı var anlamadım ki ve ikinci gebeliğim düşünün
Ayseglllllll Whitecolour daha küçğk o yüzden böyle o haftalarda bende öyleydim yarın sağlık ocağında kalp atışlarını dinletirler içinizin rahat etmediğini söyleyin benım hemşire hep dinletir saolsun😀🌸
Brcuburci Whitecolour ikinci gebelikmis siz daha tecrübeli siniz ama bazen oluyor öyle bende biraz hissediyorum sonra bı sure tık yok☺️
Whitecolour Brcuburci 6 sene geçince üstünden hatırlamıyorum 🥹 yarın sağlık ocağından çağırmışlardı zaten bakalım inşaAllah iyiyizdir
Brcuburci Whitecolour aşımı olcaksinkz benide çağırdılar ama doktoruma sormadım kaçıncı hafta gideyim diye
Whitecolour Brcuburci bana ilk gebelik testi yaptırdığımda 19.haftanda gel demişti ebe. Geçen hafta doktor kontrolümde sağlık ocağı gördü mü seni dedi haftaya gideceğimi söyledim. Kalp atışını dinleriz demişti o zaman ebe. Aşı için de çağırmış olabilir bu zamanlarda oluyordu tetanoz diye hatırlıyorum
Whitecolour Kubosh çok moral verdiniz ben de öyle inanıyorum ve inşaAllah hepimiz de sağlıkla zamanında alalım kucağımıza, teşekkür ederim 🥹🩵
Whitecolour Ayseglllllll gittim biraz önce sabah aç gelmem gerektiğini söyledi kendi ebem de yoktu yarına kaldı 😔
Whitecolour Mhtpdrmz06 ay 15 16 haftalıkken her gün düzenli hissediyorum diyenleri görünce endişe ediyorum zayıfım da aslında yani demek ki bünyem böyle 😅
Mhtpdrmz06 Whitecolour ya bazıları gazı da hareket sanabiliyo. Yani 2.de daha erken hissedilir dediler bende bi ikileme düştüm doktorda bak hareket halinde hissediyosundur da sen gazla karıstırmıssımdır dedi. Şuan net hissediyorum ama. Merak etmeyin 22-23 ü bile bulabilir yani bende zayıfım kiloyla alakalı oldugunu sanmıyorm