Denizdnzdnz Kizlar doktoruma korse önerisiyle gittim takmana gerek yok. Çıkartınca yine eski haline dönecek. 40 indan sonra egzersiz onericem onu yap bişey kalmaz dedi. Siz ne dersiniz doktoru böyle birsey söyleyen var mi
Ecemece0 Denizdnzdnz benim doktorum 10.günden sonra takabilirsin dedi 5 gündür takıyorum baya sıkı tutuyor kendimi daha rahat hissediyorum takınca
Hilalyrdkl Denizdnzdnz ayy bana da aynısını demişti doktor ya o anlık bir görüntü bişey değişmez demişdi . Çıkarınca aynı olur demişti . Şaşırmıştım beklemiyordum açıkçası . Ne egzersiz önerecekmiş acaba merak ettim ?
Denizdnzdnz Hilalyrdkl bilmiyorum daha gitmedim de etkisi varsa boşuna zaman kaybı yaşamayalım da takalım yani
Hilalyrdkl Denizdnzdnz bence yine de takmak lazım ben diğerinde düzenli takamadım ama bunda iyi olursan takmayı düşünüyorum .Her doktor ayrı birşey diyor zaten