Merhaba kızlar, sabah test yapmak istedim erken kalktım 8 gibi çok sıkışmıştım 🥲 Özür dileyerek söylüyorum plastik bardağa yeterince idrar koydum. Çıktım eşimi iş yerine bıraktım sonra test aldım aradan 1 saat geçti. Sorum şu; beklettiğim için sizce yanlış çıkma olasılığı var mı ?