zynepyldrm16 Bu haftalarda olanlar doktorunuz tarih verdi mi? ?Çarşamba doktora gideceğim gün alacağız 🙏
Deletedmom_110 zynepyldrm16 Bende aynı haftadayım çarşamba günü gideceğim gün verir mi bilmiyorum 🤷🏼♀️ devlet olduğu için
Tugbacim34 @zynepyldrm16 37+3 ten merhaba, doktorum 38e kadar bekletiyor zira benim artık içimde yer kalmadığını söylememe rağmen, yarın gideceğim ve haftaya gün verecek artık, vermezse kendimi camdan atıp doğurmayı planlıyorum 🤣
zynepyldrm16 Tugbacim34 Ahahha yaaa sen bensinnnn😂 Hocam ağustosun sonunda alalım nolur sıcak dayanamıyorum dedim olmaz Eylül demişti 😂 şimdi çarşamba gün belli olacak 4 eylülde tam 38+3 felan oluyoruz bakalım ne diyecek
342134 Tugbacim34 bende 37+4 Çarşamba benim de randevum var gün verecek inşallah dediğin gibi vermezse atacam kendimi 🤣🤣🤣🤣🤣
zynepyldrm16 Esmats benim ilki de sezeryan o yüzden Buda öyle . İnşallah gönlünüze göre sağlıkla gelir 🙏
Enfal_06 zynepyldrm16 bebeğimizde gelişim geriliği var ama onunla bi ilgisi yok normal sezeryan haftaları 37 38 olur dedi doktor 32 haftadan beri gün vermişti
Ayliz010 zynepyldrm16 Kizlar gttm 35 haftaym ultrasonda 37 diyim sali gunu erken gidi0 anestezi onay alicm bi sonraki hafta dogum dedi islemler basladi kan ilaci kullanamamisdm doktorum bu konuda kotuydu burak bey rahmini almak zorunda kalirim dedi kanama ile sknti yasarsak dedi ilac verdi bugun baslicam kullanmaya 2 hafta icinde tamamlayalm dedi insallah aksi durum yasamam doguma kabul etti ilk kez gttm kendisine
zynepyldrm16 Deletedmom_110 doktordan doktora da değişiyor sanırım verebilir de vermeyebilir de inşallah verir bilmek insanı rahatlatıyor ya böyle belirsizlik yoruyor 😂
Deletedmom_110 zynepyldrm16 ayy evet ya bir an evvel belli olsa yapmam gereken işler var kışlık soslar menemen turşu vs yapcam büyük temizlik yapcaz eşimle analık işte doğuma kalmış sayılı günler bunları düşünüyorum 🤣
Tugba1tugba zynepyldrm16 benim ikimci sezeryan o yüzden 36 da anestezi gördü kan tahlilleri yapıldı gün verildi. Sizinde 2. Sezedyansa artık gün verir
zynepyldrm16 Deletedmom_110 kız bırak menemeni turşuyu sen bide onları mı düşünüyorsun 😂 Hayırlısıyla sağlıklısıyla doğuralım sonra kimse çatmasın bize😂
Deletedmom_110 zynepyldrm16 ayy tabikide düşünüyorum kışın ne yiycez 😂😂daha fasülye atacam buzluğa🤣🤣yok yok bana kimse çatamaz o cesareti vermiyorum slskmsnsk
Koalams Bende 37+1 doktorum 38 39 a kadar bekleyelim dedi bi sorun yok şuanlık dedi çatı muayenesi bile vuma yapıcak doğumu tetikler diye ben hala kararsızım sezeryan mı normal mi ilk gebeliğim 😩
zynepyldrm16 Koalams Hangisi sağlıklı hayırlı olacaksa o olsun inşallah 🙏 Korkmayın bir şekilde geçip gidecek