Ogretmen_17 1.50 gibi bi değerle yüksek riskli çıktı. Berbat durumdayım. Betam yüksek papp değerim düşük. Ne yapıcam hiç bilmiyorum. Fetal dna temiz çıkan var mı bu durumda olup ? Sanırım fetal dna yaptıracağım
fairytale_ Ogretmen_17 riskli çıktı diye saglıksız bır bebek doğucak anlamına gelmıyor cunku bu testlerın doğruluk payı azmış doktorlar öyle dıyor Rabbimin bileceği iş saglıklı denılıp saglıksız dogan cok cocuk var saglıksız denılıp saglıklo olan bebeklerde cok Rabbbim hepimize sağlıklo bebekler nasip etsinn
1hamle Ben bu ihtimali düşünmemek için direk fetal dna yaptırdım ablamın çok yüksek çıkmıştı bebek sağlıklı
fairytale_ Ogretmen_17 üzülme canım Rabbim belki imtihanından gecırıyordur seni bılemeyız🥰 detaylı ultrasona gırersen ordada gozukuyor hersey
AyGC @Ogretmen_17 Ben de bugün öğrendim 236/1 çıktı. DNA testi yapacağız bakalım kafam iyi değil hiç Rabbiö kimseyi böyle sınamasın 🤲🤲