Merve_3351 saçını boyatan milyonlarca kadın var ben ilk değilim ben başlatmadım bu çok soradan ve başka doktorların izin verdiği bir durum doktorlar da herkes gibi görüş ayrılıklarına düşüyor ben izin verenleri mantıklı buluyorum işime geldiği için değil elbette , günde bi çay bardağı kola , 2 kahve ,3 sigaraya izin veren bu doktorların çoğu boya mı zarar verecek yani bi kerelik olan bişey bu bide isteyen istediğine karar versin ben git boyat demedim soru sordu bende kendi bildiğimi söyledim size göre yanlış olabilir soran kişinin zekası bunu araştırıp karar vermeye yeter heralde