anneadayu Merhaba anneler ve anne adayları, şu sıralar bebek arabası için araştırmadayım. Minimal çok yer kaplamayan hafif bir şey istiyorum. Bildiğiniz önerdiğiniz modeller var mı acaba, teşekkür ederim 🌸
Asdfg11 anneadayu merhaba canım ben uzun araştırmalar sonucu kullanan kişilerin memnuniyeti üzerine Prego kabin boy aldım az yer kaplıyor küçücük tek elle kapanıyor
Tutaste_ Elele flıght aldım yorum yoktu dedim çok çok geri gönderirim iyi geldi hafif rahat. Öneririm bizimde bı bucuk ay kaldı bebişe kullanmadık daha ilk izlenim iyi