Merhaba bugun kontrolümüz vardı sancım cıkmadı. Doktorum cuma yada pazartesi suni sancıyla başlatabiliriz doğumu dedi. Kafama takılan acılma yada sancı olmadan suni sancı veriliyor mu? Bu arada asırı bel agrım var regl ağrısı gibi bebekte kanala girmek üzere dedi belki kendi gelir o zamana kadar dedi