Hilal2901 ben defalarca gittim Dr kadın doğuma özellikle biliyorsun o vajenden çıkan birşey bendede az vardı. Bir et parçası doktorlar cerrahi müdahale gerek yok dedi hep o parça eti ise kızlık zarından kalan bir parça etmiş kafana takma evet var sarkıklık idrar torbasında da ama müdahaleye gerek yok dedi egzersiz verdi ama ben gerçekten 10 tane Dr gezdim artık kafam rahat takmıyorum