Evrimnbe Arkadaşlar kusura bakmayın öncelikle ama merak ettim neden oluyor. 14+2deyim çok yoğun akıntı yaşıyorum. Akıntıyla birlikte çamaşırıma sanki idrar kaçırmışım gibi ama kaçırmıyorum öyle bi ıslaklık oluyor neden olur yaşayan var mı
12betul Evrimnbe şuan 18 haftalığım geçen haftalarda benim de vardı bebişler ilk haftalarda aşşağıda olup baskı yaptığı için gayet normal ama kontrolünüzde tabi ki doktorunuza bildirin
Evrimnbe Momellaa yok hayır şuan kullanmıyorum 10 haftalıktım bi lekelenme oldu 1 hafta kadar içtim sonra bıraktım
Evrimnbe ozgese-s google da baktım biraz baskıdan dolayı idrar kaçıyormuş akıntıyla yazıyor ama bilemedim🤷🏻♀️