BurcuAdak Çevremdeki bütün herkesin söylediği erkek bebek geç doğar gününü geçer zor olur sizce doğrumu
Ceyy Geç oğlu olanların söylediği bir söz bence. Bilimsel geçerlilik yok. Bana sorsan geç gelir derim çünkü 39+3 olduk hala ne gelen var ne giden. Ama çevremde erkek olup da 37+2 38 arasında da doğan bir çok bebek var. Önemli olan bebişin orda gelişimini tamamlamış olması.. Gelecekleri zamanı kendileri biliyor 😂😊😍
Mrvdllr BurcuAdak kuzeniminde arkadaşımda erkek bebişleri var onları 38 haftada doğdu benim kızım var hala beliyorum 40+4 şuan 😄
Ozderr BurcuAdak ya doktorlar bile erkek bebek kıza göre geç gelir diyor. Ama bence herkeste aynı olacak diye bir kaide yok