Gebesasli Ben hala hissetmiyorum yani 2 gün önce azıcık balık gibi kaydı ama bağırsak mı bebek mi çözemedim baya ümitlendim ama düzenli bi hareket yok hala çözemiyorum bebek hareketi mi değil mi . Korkmaya basladım. Şuan 19+2yiz
zeynosileannis Gebesasli 22. Haftada hissedenler var korkmayın ilk bebek için gayet normal bebek hissettiniz büyük ihtimalle ama henüz düzenli hissetmeyebilirsiniz
Aylaa123 Gebesasli korkucağınız bir durum yok merak etmeyin bebek hareketini hissetmissinizdir ama o haftalarda zaten hergün düzenli hissedilmesi beklemmez hareket takibi 26 27 haftadam sonra yapılması gerekiyor o zamana kadar düzensiz hareket eder
Moms_58 Gebesasli ilk gebeliginse 20 haftayı geçtikten sonra daha net hissedeceksin canim ben ilk gebelikte 21.haftada tekmesini hissettim ikinci gebelikte de 16.haftada hissetmeye başladım net olarak
KubraYksl1 Gebesasli korkma canım. Herkes hemen hissedemiyormuş 22 haftalığa kadar vakti varmış öyle okumuştum. İçini ferah tut
Gebesasli zeynosileannis 14-15. Haftada hissedenleri görünce insan biraz korkuyor. Teşekkür ederim ☺️
Gebesasli Aylaa123 en azından hergün bir kere hissetsem rahatlicam ama 2 gündür tık yok beyefendi de eğer o hissettiğim onun hareketleriyse tabi 😍
NM_mom Düzenli olarak hareket hissetmeniz için henüz daha çok küçük, şu an minik minik, 23. Haftadan sonra belirgin şekilde hissedersiniz
_mavii_ Gebesasli endişelenme🙏 insan heyecandan bir an önce hissetmek istiyor ama 23. Haftaya kadar yolu var
meryinthemood Gebesasli aynı haftadayız ben de korkuyordum hatta bugün sağlık ocağına gittim koşa koşa bebek iyi mi diye gayet iyiydi sıpam 😅 doktor herkesin vücudunun ve gebeliğinin farklı olduğunu, korkmamam gerektiğini söyledi. Siz de kendinizi benim gibi stres etmeyin aman 🤦♀️
Gebesasli meryinthemood yaaa iyi o zaman sorun yok ☺️☺️ ben de bu aralar sürekli baş dönmesi göz kararması oluyor tansiyonum düsüyor sanırım sende de oluyor mu ?
meryinthemood Gebesasli demin bi sıcak bastı hafif de kafam sersemdi. Tansiyonum 9 7 çıktı. Baş dönmesi vs yok ama tansiyon düşüklüğü çok oluyor bende. Belki ayağa kalksaydım başım dönebilirdi onu bilemiyorum tabi
Gebesasli meryinthemood ben ayağa kalkınca hissettim aşırı döndü kapıya tutundum. Sanki uyku basıyor gibi,elim kolum güçsüzlesiyor bir anda. 2-3 zeytin yiyince kendime geldim demekki tansiyon düsüyor