Merhaba arkadaşlar 2 gün önce idrar testi verdim glikoz çıkmadı ama 2 gün sonra tekrar verdim ve glikoz çıktı ve kendi doktorum şeker yüklemesi yaptırmamı söylüyor acaba başına gelen var mı böyle bi durum diğer idrar testlerimde hiç birinde glikoz yoktu ilk defa böyle oldu anlamadım