1prens1prenses_ Bugün rüyamda aserdim normal de hiç sevmem Hatta tatlıdan bu hamilelik de çok tiksiniyorum Ama canim istiyor idare eder mı bim den alsam Tuhaf bir istek var
Mervesoku 1prens1prenses_ bimin Kazandibi tatlısı fena değil yenilebilir durumda bence alıp bir kaç kaşıkta olsa yiyin
zeynosileannis 1prens1prenses_ normalde çok güzel en yanık olanını alın tabi bana en son iki kere bozuk denk geldi dikkat edin
1prens1prenses_ gmz10 ben gittim yoktu Kıbrıs tatlısı vardı ama tarihi çok yakındi almadım.d hayır olsun kazandibi tatlısı 😂
Naciyeaydin Bimden kaç defa aldıysam hep ekşimiş çıktı paketi açar açmaz ortalığı bir ekşi koku alıyor hatta tarihi geçmemiş bile yani kontrol etmek amacıyla çoğu ambalajı şişmiş ürün ekşimiş üründü
zeynosileannis Naciyeaydin kesinlikle benimde canım istedi eşim iki kez aldı ikiside öyle çıktı halbuki önceden çok severdim özelikle yazın birçok dolap ürünleri sıkıntılı çıkıyor
Naciyeaydin Birkaç defa aldığım kefir de tarihi geçmemiş olmasına rağmen ekşimsi ve aşırı derecede köpürüyordu
cananalacam 1prens1prenses_ asla tavsiye etmem canım ya tadı kötü oluyor yada bozuk çıkıyor ki tarihi olmasına rağmen A101 ve ŞoK’un ki güzel ordan alman daha iyi bence