Zehra_ulgr3838 Ogretmen_17 testin bu haline nasıl ulaştınız acaba ben e nabizdan bakıyorum ama bu şekilde cikmiyo
babyiscoming_ Ogretmen_17 bu testlerde yanılma payı yüksek oluyormuş doktor ultrasonla bakarken ense kalınğı ve burun kemiği hakkında bilgi verdi mi
Ogretmen_17 Yeniyeniden Alone Kara22 doktorumla görüştüm evet riskli dedi maalesef 😔 fetal dna yaptıracağım. İnşallah bir problem yoktur.
Alone Değerleriniz cut of değerinin üzerinde yazıyor yani riskli çıkmış sanırım. Yine de doktorunuz ile görüşün tabi
babygst Ogretmen_17 hiç üzülme benim de 111:1 riskli çıktı ama fetal tertemiz geldi keşke yaptırmasaydım dedim üzüldüğümle kaldım bu arada 31 yaşındayım bende yaşlar ilerledikçe öyle sonuçlar çıkıyor
Ogretmen_17 babyiscoming_ ense kalınlığı çok iyiydi burun kemiği de oluşmuş. Ama ikilide yüksek risk çıktı inşallah yanılıyordur test
babyiscoming_ Ogretmen_17 bence yanılma payı çok yüksek benim doktorum ultrasonda ense kalınlığı normalse ve burun kemiği oluştuysa ikiliden daha anlamlı bu bizim için demişti sen içini ferah tut inşallah sağlıklıdır canım🤲🏻
babygst Ogretmen_17 bak detaylı da doktor down da en önemli şey o ikisi demişti onlarda ve diğer organlarda bi sorun görmedi temiz bekliyorum dedi nitekim de sonuç temiz çıktı siz bi detaylı yaptırın içiniz rahat olsun bence bi sorun yok Allahın izniyle
Ogretmen_17 babygst ay inşallah benim de öyle olur 😔 çok etkilendim üzüldüm. Sağlıkla doğar inşallah yavrularımız
Ogretmen_17 babygst inşallah haftası gelince yaptıracağım detaylıyı da. Fetal dna da da yanlış sonuç çıkan oluyormuş ona bile güvenemiyorum