Fundaduru Gebelikten önce yoktu ama şu an şiddetli öksürünce yada kusarken biraz kaçırıyorum normal midir?
Bulut74 Fundaduru bende de var artık öksürmeye, hapşırmaya korkuyorum hele ki dışarda 🙄 ama normal dedi doktorum 😟
Fundaduru Mrv133 20 haftalık ama bu benim 2. Gebeliğim ilkinde öyle bişey hatırlamıyorum 🙈 umarım doğumdan sonra geçer