16 gün adet gecikti doktora gittiğimde rahmin kalınlaşmış gebemisin yada düşük yaptın mı die sordu hayır dedim ama bebek istiyoruz olmuyor falan dedim kan testleri yaptı normalde doğum kontrol hapı yazacaktım ama bebek istediğiniz için duphaston yazıyorum dedi 14 gün boyunca kullan dedi sonra bırak adet olursun dedi ama gebelik testi de yaparsın dedi zaten bu ilaç gebeysen düşüğe engel oluyor dedi hamileliği destekleyen birşeymiş aynı zamanda adet oldun bırak dedi bende folik asit olarak ne önerirsiniz dedim elenetali önerdi şimdi kızlar rahim kalınlaşması olan ve duphaston kullanan kişiler varmı aranızda ve bunlardan ne kadar sonra hamile kaldınız (10 aydır deniyoruz olmuyor )