Minikprensinannesiiiii Kızlar 22+5 günlük hamileyim dün midem felaket ağrıdı bugün de çok kötü yanıyor bi çözümü olan varmı maden suyu da fazla rahatlatmıyor
melegim_0822 Minikprensinannesiiiii benimde 22+6 dün ilk defa bu kadar felâket bı yanma yaşadım sabah başladı gece yarina kadar ne yaptıysam fayda etmedi soğuk süt dediler tatlı sıcak su vs hiçbiri işe yaramadı en son acile gittim serum verdiler sonra rahatladım su an yine başladi açım ama yanma oluyor diye yiyemiyorum 😢 zeytin yoğurt ve yağlı şeyler yememek gerekiyormuş ne kadar doğru bilmiyorum ağır beslenmemeye dikkat et
Tutaste_ Minikprensinannesiiiii soğuk sütt ben bayağı zaman onunla geçirdim artık doktor hala şurup yazdı gaviscon duo bide bitanede hap sabah aç karnına . mutlaka ıate doktorundan
Tutaste_ Minikprensinannesiiiii ben sabah kalkıyorum başlıyor yanmaya :D cahillerden anca saçlı olacak diyip geçiyolar