Ecece
Bi kaç gün önce acilde amniyotik bant olduğunu şöylediler ve ağlaya ağlaya bi hal olmuştum postta paylaşmıştım ve bugün doktor öyle bişey olmadığını söyledi o acildeki asistanıdır doktormudur her neyse o kadar kızıyorumki bana Burda olsa bile o kadar morel verdiniz Allah sizden razı olsun evlatlarınızı size bağışlasın 🙏🏻 Artık acildekilerin ne diceğini hiç umursamıcam sağlıcakla kalın 😘