Ozlmminiko Merhaba hanımlar. Çok şükür 34. haftaya girmiş bulunuyoruz zaman daralıyor sanki. Ve hala hiç bir şey hazır değil :/ Sizler neler yaptınız hazır mısınız ?
Mrvkoz Ozlmminiko bnde 32 deyim sadece esyaları var 😂 odası var 😂 kıyafetler yıkancak ütülencek hastane cantası hazırlanacak bunlar bitince evin dern temizliği var 🙈🙈 zaman cok kısaldı 🙈
aysecakir Ozlmminiko biz de 33+5 ☺️ Kıyafetlerimiz ve diğer ihtiyaçlarının hepsi hazır ama daha hastane çantasını hazırlamış değilim. Onu da birkaç haftaya tamamlanayı düşünüyorum ☺️
Hbsanneoluyo Ozlmminiko 33.haftadayım valla herşeyi tmm dün yıkadım ütüledim hemde baktım iyice ağırlaşıyorum ilerde hiç gözüm kesmicek kendi kendimi gaza getirip bitirdim ütüyü bugün dolabını yerleştirme yarında hastane çantasını hazırlarım
Seyma95 Mrvkoz ah kendimle aynı durumda birini görmek 🤩😂 yanlız değilmşm herkes hazırlamıştır diyordum😂
fitmom 33. Haftadayım her şeyi alındı yıkanıp ütülenecek hastane çantası hazırlanacak. Sömestr tatilini bekliyorum inşallah hepsini birkaç günde hallederim. Evime kalorifer döşenecek bir de onun pisi olacak o bittikten sonra evi dip kök temizlicem zaten izne ayrılıyorum hergün az az, yavaş yavaş hepsini yaparım inşallah. Temizlikçi tutmicam çünküüüüü zaten doğum vaktim gelmiş olacak onu tetiklemiş olurum hem. Tabii ki bunları yapacak halim olursa o zamana ..! 😄
Ozdilserpl Biz 32.haftadayiz hastane cantamizda hazir odamizda herseyimiz bir tek evi temizliycem dip kose biraz daha zaman geçsin diye bekliyorum
Mrvkoz Seyma95 demkki bende tek değilmişim 😂😂 daha anca rapora ayrıldım gün gün yapmaya calısacagım inşallah 😂 şubatın basında halıları fln veririm yıkamaya güzel bir temizlik tamamdır 😂 Tabi evdeki hesap çarsıya uyarsa 😂😂
Ozlmminiko Hbsanneoluyo ooh ne güzel halletmişsiniz siz darısı başımıza ins :D Dolaplarınızın ve çekmecelerinizin içine bir şey serdiniz mi ? Yoksa direk mi koydunuz kıyafetleri :)
Hbsanneoluyo Ozlmminiko valla sirkeli suyla güzelce temizledim şimdilik ilerde gerek duyarsam yani bebek doğduktan sonra sererim
Kardes2907 Herşey hazır sadece ufak beşiğin uyku seti yıkancak ev temizlenecek inceden o kadar bebeğimi bekliyorum artık 😌 34 hafta.
sibeltmkl 32+3 herşeyi yıkandı ütülendi dolabında duruyor çantamız hazır değil daha beşiğimiz alınacak benim ufak tefek eksiklerim var iç çamaşır falan onun dışında bişey kalmadı sağlıkla zamanında gelsin minikler
Ozlmminiko sibeltmkl eşyalarını dolaba yerleştirirken içlerine bir şey serdiniz mi? Yoksa direk mi koydunuz ?
sibeltmkl Ozlmminiko bişey koymadım çantamı hazırlayınca geriye kalanların altına sererim belki gerçi gerekte yok bence
Gulsumkecer Ben hiç bişey almadım eşim yüÜnden 32 haftalık olduk çıldırcam bu ay alırız diyordu bu sefer de şubt da alırız demeye başladı sinir oldum ya ben doğuma kocam alışverişe gidecek galiba
Seyma95 Mrvkoz inşallah uyar benim halılar temizde kocama kapı pencere duvar sildrcem o temiz yapıyo beğeniyorum ben yaparım dedi şubatın ortasını bulur o işlerde halloldumu tamamdır 😂