Escenko Merhaba gebeşler bir şeyi merak ediyorum karında bebişin ayağı falan belli oluyor ya o ne zaman oluyor? 29 dayım ben ama zaten kızım çok hareketli değil
Bimuallime4 Escenko sizin bebek hareketleri nasıl? Ben de 29 dayım . Eskiden daha kuvvetli ve daha sıktı . Bu hafta hem hareketler daha yavaş hem daha az sanki .
Yellowwolf Escenko Ben 37+2 haftalık gebeyim, ben de merak ediyorum😂😂 İntegramda felan görüyordum ayağı, eli belli oluyor ben görmüyorum yani, bebeğim hareket ediyor ama öyle videodaki gibi bir şekilde olmadı hiç..🤷🏻♀️
Kubraalp67 Aynen bende 29. Haftadayım. Sanırım son zamanlarda belli oluyor benim de kızım keyfine göre hareket ediyor canı isterse ters düz ediyor beni canı istemezse tık yok 😅
Kubraalp67 Escenko kız bebekler erkek bebeklere göre daha az hareketli oluyor herhalde 😅 sağlıkla gelsinler inşallah 😊💕🌸
Escenko Melike_00 29 ortalarındayım acaba belli bir kilonun üzerinde mi oluyor? Ya da tüm gebelerde oluyor mu ki
Melike_00 Escenko bilmem ben 68 kiloyum şu an. Gebe kalmadan önce 57ydim. Yani fazla yağım yok göbekte kilonun etkisi olabilir
Escenko Melike_00 bebeğin kilosunu kastettim canım yani atıyorum bebek 2 kilo olunca mı anlaşılıyor acaba dedim
Akireee Escenko ilk bebeklerde daha az hissediliyor kiz olunca bir de daha az hissediyor olabilirsiniz son haftalar daha hareketli oluyolar
Escenko Yellowwolf ben de sizin gibi olacağım gibi duruyor 🤣 neyse sağlıklı olsunlar da 💕 sizin bebişin cinsiyeti ne