Babyturk o kadar korkacsk birşey yok ki rahat olun ne güzel planlı bir sezeeyan ben normal diye gittim doğuramadım sezeryan oldum keşke en baştan sezeryan planlasaydım çok rahat giriyosunuz 10 dk sonra çocuk çıkıyo rahatlıyosunuz zaten dikişler biraz ağrıyor e o kadar da olcak dayanılmayacak bir acı değil rahat olun yani en güzelini seçmişsiniz bence