kbscm2461 Evet öyle gerçekten ama biraz aksilik yaşadık gibi geldi bana 24 yumurtadan 12 olgun çıktı 10 döllenme oldu 5.güne 2 embriyo gelebildi daha doktorla görüşmedim hiç opu üzerinden iki hafta geçti geçecek birde sürekli kasıklarıma aralıklarla bıçak saplanması gibi can alıcı bi saplanma oluyor sizde de olmuş muydu normal bi durum mu bi aksilik mi var anlamadım