Melekanneler Kızlar perşembe sabahı sezeryana alınıcam sondadan çok korkuyorum sizcede korkmalımıyım çok canım yanarmı
Zabzab Melekanneler benim doktorum uyusturduktan sonra takti hissetmedim haliyle ama cikartirken kasmadim kendimi hic ve hic acimadi korkulacak birsey degil icin rahat olsun
Melekanneler Sölücem inşallah öle yapar tek korkum o allah yardımcım olsun ve bütün hamilerin teşekkür ederim.
Ozdilserpl Canim.korkulcak hicbisey yok bende sezryan olcam arkdsmda oldu zaten uyusturunca takiyorlar bisey hissetmiyorsun