Nurten30 2 yıldır evliym ve eşim bir çocuk istiyor ama ben anne olmak hazır degilim ,bu arada hangi ayda hamile kalmak daha iyi olur? birkaç ay beklesem mi açaba?
2mnnosanne123 Nurten30 şimdi kal bence yaza denk gelmesin hazirdanda doğum olsa güzel zaman gerisi sıcak hamilikte yaza gelmesi sıkıntı bence ilk hamilelgm kışa denk gelmşti bunda sıcaktan ellerim ayaklrım şiş hep
Tuba-M55 Nurten30 Temmuz’da doğurmuş biri olarak keşke daha önce doğursaydım diyorum mart gibi filan 🤦♀️🙃 hamilelik yazın sıcakta çokkk zor. Sezaryen ise doğum çok daha zor. Emzirirken ayrı zor
SancarMom Nurten30 Şuan tam zamanı bence bizim planlı değildi süpriz oldu ocak sonu kaldım şuan gerçekten sıcaklardan uyuyamıyorum dışarı çıkamıyorum buda pskolojiyi etkiliyor malesef
Civcivlerinannesi Nurten30 doğumun sıcaklara gelmesin. Son ayları sıcaklarda geçirmek eziyet ve çok zor
Fulya90- Herkes istediği ayda hamile kalamıyor maalesef. Şu ayda ben hamile kalacağım deyip o ay hamile kalamıyorsun. Rabbım vakti gelince veriyor o güzel duyguyu inşallah bir gün sende yaşarsın. Bu mucizeyi
seddackr Hamileliğin son ayları yaza gelmesin mümkünseeee :) yarın sezeryanım var beni en çok zorlayan sıcaklar oldu. Çünkü insanlar 1 hissediyorsa hamile olarak 5 hissediyorsun sıcağı
Booksandcats Aralıkta hamile kalırsanız en ağır döneminiz tamamen yaza denk geliyor ben böyle olacağını bilsem biraz daha beklerdim 🙈
bussra-23 Nurten30 hamileliğinin son aylarını yaza denk getirme derim çünkü sıcaklar acayip bunaltıcı olabiliyooorr
No90 Kızım i Nisan da dogurmustum çok iyiydi hamileliğim de hiç yaza gelmemisti. Çocuk da yaza kadar toparlandı istediğim gibi gezdim tozdum. Şimdi 5 aylık hamileyim sıcaklardan bezdim gebeliği daha ileride olanlara Allah sabır versin gerçekten
06Canan Nurten30 mayısta hamile kalıp şubatta doğum yapmıştım ilk gebeliğimde ve bulantılar hariç rahattm lohusalığım da rahat geçmişti ikincime kasımda hamile kalıp 10 gün önce doğum yaptım sıcaklardn çok bunaldım aşırı zordu son iki ayım
Daisyy000 Nurten30 Doğumu kışa denk getirmeye çalış bence. Oğlum 23 Haziranda 2023te doğdu. Resmen eriyordum hele lohusayken günde 5-6 tişört degistirdigim oluyordu,kışı iple çekmiştim
dogakartal Nurten30 canım yanlış anlama ama öyle sipariş verir gibi olmuyor bu işler. Rabbim isteyince olur siz isteyince değil burada o kadar bebek sahibi olmak isteyen insanlar aylarca bekliyorlar yanlış anlaşılabilir 😊