Seray11ay 2. Doğumum doktorumdan ebelerden yana çok şanslıydım doktorum suni sancı vermek istemedi eahim ağzını yumuşatalım kendi sancıların gelsin dedi ip gibi birşey sokuyolar ilaçlı o rahim ağzını yumuşattı 5 saat sonra açılmam kendiliğinden 3 cm oldu kendi sancılarım başladı 4 saat sancı çektim