yokusbebek hiçbir şekilde eleştiri kabul etmiyorum bu konuda. Eleştiriye her zaman açığım hatamı kabul eder özür de dilerim ama bu konu tamamen kapalı. Kadın hepimizin ya hepimizin it gibi çalışıp verdiğimiz vergiler dahil hepimizin hakkını yiyor bir de cakasını atıyordu, insanlar da seviyor?? Kaçak bahisleri, mafyatik işleri saymıyorum bile. Seven de var sevmeyen de sevenlere laf etmeyin diyorlar bir de benim gerçekten mantığım almıyor neyini seviyorlar? O zaman hakkımızı yiyen herkesi el üstünde tutalım sevelim saygı duyalım???