Avcii48 4+1 haftalık gebeyim. Beta HCG sonuçlarım 616, 985 ve 3108. İkiz olma ihtimali var mı acaba? Benzer süreci yaşayanlar paylaşabilir mi?
Fulya90- Avcii48 ben 4 haftalik ile öğrendim betam 2100 du bence betanin yüksek olması ikiz olacak anlamina gelmiyor canım.