Kızlar merhaba, 3 hafta önce nipt test için kan verdim doktoruma genoks firmasına gönderildi. 1 hafta sonra yeterli DNA bulunamaması sebebi ile tekrar kan istediler. Geçen hafta tekrar kan verdim. Bu kez de kanda pıhtılaşması olmuş bir kez daha kan gönderin demişler. Bugün gidip tekrar kan verdim. Süreç uzadıkça iyice stres yaptım. Bu tür bir durumla karşılaşan yada durumla alakalı bilgisi olan var mı acaba.