Selam kızlar BAT 14 Ağustostu fakat olmayınca 2 gün gecikmeyle doktora gittiğimde sadece rahim duvarının kalinlastigini 8 mm olduğunu soyledi. Kan testim 2 gün gecikme ile 57 çıktı. Çok düşük geldi bana çoğu kişinin gününden once 400 500 çıktığı oluyor. Tekrar stres olmamak için kan değerine bakmadım 1 hafta sonra kafamdan hesap yapıp vermeyi planlıyorum. Sağlıklı gebelik olabilir mi 2 gün gecikme ile beta 57 çıkması?