Ben sezaryen oldum ve bilmiyorum. En çok bunun için normal doğum yapmayi istemistim çünkü darlik sorunum var doğum yapinca geçer diye dusunmustum. Ileride in şa ALLAH ssvd yapmayi isterim sadece bunun için değil tabii ki. Şu aralar postlarda doğum yaptiktan sonra hiçbir şekilde genisleme olmadığını hatta 5 çocuk doğuran kadınla doğurmayan kadının aynı olduğu soyleniyor. Merak ediyorum acaba doğru mu?