2 ay önce doğum yaptım sezaryen ile 2.ay kontrolünde rahim kalınlaşması var dedi doktor adetimde kanamam çok şiddetli oldu depend takıyordum o yüzden zlynda diye hap verdi yaşım 20 korkuyorum başına gelip de hapın etkisi olan varmi yada ne yapmak gerekiyo kalınlık şu kadar vs demedi sadece kalin dedi o yüzden çok kanama oluyor dedi