Dün sabah 3 saat adet sancısı gibi hem belim hem karnım ağrıdı geçti akşam 10 da başladı 1 de geçti bu sbh yine karın ağrısı var yani bu benim 3 . Gebeliğim ama hiç böyle olmadı sancı oldu gittim doğurdum böyle olan var mı bir de erken haftası sizce bu sancılar doğum başlangıcı mı