Kızlar doktorumdan geldim henüz bir şey yok haftaya pazartesine kadar sancı açılma olmazsa sezaryen konuşuruz dedi bende normal çok istiyorum tabiki sağlıkla kucağıma alayım ama normal için neler yapmam lazım sizler ne yaptınız doktorum bana bol bol yürü dedi sadece birde böyle olup suni sancıyla doğum yapan var mı benim doktorum sezaryen düşünürüz dedi 🥹😨